0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    "
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    خاک و کود آماده کاشت گیلدا

    Gilda Potting Mix

    شناسه محصول: KM351
    شناسه محصول: KM351
    دسته بندی: خاک و کود
    برند: گیلدا
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    • جنس: جامد (خاک ترکیب شده)
    • تهیه شده از مواد: مواد کشاورزی ارگانیک
    • مناسب برای: همه گیاهان
    • قابلیت نگهداری آب: دارد
    • مواد تشکیل دهنده: کود ورمی کمپوست - خاک و برگ - پرلیت - کوکوپیت - خاک رس - ماسه و پیت موس
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    داشتن گیاهانی سالم و زیبا نیازمند مراقبت‌هایی ویژه است. این مراقبت‌ها با توجه به نوع گیاه متفاوت بوده و باید برای هر گیاه اقدامات خاصی انجام گیرد. انتخاب نوع خاک و کود، امری بسیار مهم و ضروری برای گیاهان محسوب می‌شود، چراکه مدت‌زمان حفظ آب، میزان رسی...

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی

    معرفی خاک و کود آماده کاشت گیلدا

    هر گیاهی به مراقب مخصوص خودش نیاز دارد، و شما نمی‌توانید از تمام گیاهان به یک شکل مراقبت کنید، زیرا سبب آسیب‌های جبران ناپذیری به آن‌ها می‌شوید. یکی از مهمترین کارها برای گیاهان، انتخاب کود مناسب مخصوص آن است. محصولی که مشاهده می‌کنید «خاک و کود آماده کاشت گیلدا» می‌باشد که به سفارش گیلدا تولید و عرضه می‌گردد. باید به این نکته توجه کنید که خاک گلدان با خاک باغچه متفاوت است. اگر خاک خیلی سبک باشد مواد غذایی آن در اثر آبیاری، سریعا شسته می‌شود و گیاه دچار کمبود مواد غذایی خواهد شد. سنگینی زیاد خاک گلدان نیز مانع از خارج شدن آب اضافی گلدان می‌شود و ریشه‌ی گیاه را با کمبود اکسیژن روبه‌رو می‌کند. این محصول کاملا طبیعی است و از خاک و برگ، زغال چوب، ورمیکولیت، پرلیت، ورمی کمپوست، کوکوپیت، خاک رس، ماسه و پیت موس در آن به‌کار رفته است. گیلدا سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ تولید نهاده‌های کشاورزی تحقیق و فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت ضمن استفاده در بخش کشاورزی، برای پرورش و رشد گیاهان خانگی بسیار مفید و مناسب هستند. 

    ترکیب تخصصی خاک و کود آماده کاشت گیلدا

    فرمولاسیون این خاک بر اساس مقادیر مورد نیاز گیاه، از انواع خاک‌ها، مواد آلی و کود استاندارد ورمی کمپوست گیلدا تهیه شده است. به نحوی که حداقل برای یک سال پاسخگوی نیاز گیاهان آپارتمانی به‌صورت عمومی باشد. اما این نکته رو در نظر بگیرید که خاک بعضی از گیاهان آپارتمانی مانند کاکتوس، بنفشه آفریقایی، ارکیده، بونسای دارای شرایط خاصی است و باید از آن‌ها مراقبت بیشتری کرد. این کود بسیار کامل است و نیازی به خاک‌های دیگر نیست و ممکن است با مخلوط کردن آن با مواد دیگر میزان عناصر آن به هم بخورد و نتیجه‌ای که می‌خواهید را نگیرید.

    چرا این محصول به‌صورت لیتری بسته بندی و عرضه می‌گردد؟

    جهت حفظ کیفیت خاک و کود آماده کاشت گیلدا این محصول همراه با رطوبت تولید و بسته‌بندی می‌شود ولی رطوبت در حجم محصول تاثیری نمی‌گذارد. چنانچه این محصول به‌صورت وزنی عرضه گردد بخشی از مبلغ خرید بایت رطوبت کالا پرداخت می‌گردد. در واقع استفاده از واحد لیتر به علت این می‌باشد که مصرف کننده آب ترکیب در محصول را خریداری ننماید. هر لیتر معادل یک مکعب 1010x10xسانتی‌متر می‌باشد. خاک و کود گیلدا در زمان تولید به‌صورت غیر فشرده و براساس حجم محصول اندازه‌گیری و بسته‌بندی می‌گردد. ضمنا در هنگام خرید با توجه به حجم گلدان که آن هم به‌صورت لیتری می‌باشد مقدار مورد نیاز را خریداری نمایید.

    نحوه استفاده از خاک و کود آماده کاشت گیلدا

    روش استفاده از این محصول بسیار ساده می‌باشد.

    1. ابتدا در کف گلدان جدید جهت زهکش و خروج آب اضافی یک لایه پوکه لیکا و گیلدا بریزید و سپس یک لایه نازک خاک و کود آماده کاشت به آن اضافه کنید.
    2. گیاه را از گلدان خارج و از خاک قبلی به نحوی که مقداری خاک در اطراف ریشه بماند جدا کنید.
    3. گیاه را در قسمت وسط گلدان قرار دهید به نحوی که ریشه گیاه پائین‌تر از لبه گلدان قرار گیرد.
    4. اطراف ریشه گیاه را با خاک و کود آماده کاشت گیلدا به‌صورت یکنواخت پر نمائید سپس با دست یا به‌وسیله بیلچه سطح خاک را فشار دهید تا گیاه به‌صورت عمودی در وسط گلدان قرار گیرد.
    5. مقدار اولین آبیاری بعد از تعویض خاک می‌بایست کمی بیشتر از معمول باشد تا تمامی خاک تازه گلدان مرطوب شود.

     

    فروشگاه مرکز شیمی ایران عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی و صنایع مربوطه مفتخر است که می‌تواند خاک و کود آماده کاشت گیلدا را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب از تامین کنندگان معتبر به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.


    محصولات مشابه خریداری شده

    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا