0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    "
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    دستگاه کدورت سنج پرتابل مدل 2100Q برند HACH

    Hach 2100Q Portable Turbidity Meter

    شناسه محصول: KM316
    شناسه محصول: KM316
    برند: HACH
    فروشنده: سی سی ایران
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    • صفحه نمایش: دارد (ال سی دی 160x240 پیکسل)
    • محدوده اندازه گیری: 1000-0 NTU
    • گارانتی: 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کدورت سنج Turbiditymeter به دستگاهی گفته می شود. که به روش اپتیکی (انعکاس نور توسط ذرات معلق) مقدار کدورت محلولها را اندازه گیری می کند. کدورت سنج یا توربیدومتر برای تعیین غلظت جامدات در یک نمونه مایع ، معمولا آب، استفاده می شود. کدورت سنجی میزان کد...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی

    معرفی دستگاه کدورت سنج پرتابل مدل 2100Q برند HACH

    دستگاه کدورت سنج پرتابل مدل 2100Q برند HACH یکی از بهترین دستگاه‌ها در زمینه‌ی سنجش میزان کدورت است. این دستگاه قادر است با استفاده از روش اپتیکی (انعکاس نور توسط ذرات معلق) این کار را انجام دهد. کدورت می‌تواند شامل: مخمر، میکروارگانیسم‌ها یا رسوب باشد که به شدت برای انسان مضر و خطرناک است. بر اساس استاندارد ISO 7027/DIN EN 27027 اندازه‌گیری کدورت در طول موج i860 nm و با استفاده از منبع نور مادون قرمز ( IR ) انجام می‌شود. در صورتی که اندازه‌گیری کدورت در صنایع آب و فاضلاب بر اساس استاندارد US EPA و با استفاده از منبع نور تنگستن انجام می‌شود. برای فهمیدن میزان کدورت، بدین صورت است که  باعث پراکندگی یا جذب نور در حین عبور آن بر روی یک خط مستقیم در آب می‌شود. اندازه‌گیری و کنترل کدورت نمونه‌های آبی پارامتری بسیار مهم در صنایع مختلف می‌باشد. دستگاه کدورت سنج پرتابل مدل 2100Q کمپانی هک با سهولت بی‌نظیر در استفاده و با دقت بسیار بالایی که دارد، اندازه‌گیری‌ها را امری آسان نموده است. دستگاه کدورت سنج پیشرفته 2100Q به گونه‌ای طراحی شده است که حتی می‌تواند نمونه‌هایی که سریع رسوب می‌کنند یا کار با آن‌ها مشکل است را تعیین کیفیت نماید. در این دستگاه الگوریتمی وجود دارد که می‌تواند بر اساس داده‌های به دست آمده از آزمایشات، محاسبات را انجام داده و داده‌های اشتباه را حذف می‌نماید. دستگاه کدورت سنج پرتابل 2100Q شرکت هک قادر به ثبت 500 داده می‌باشد.

    کالیبراسیون آسان با استفاده از صفحه نمایش لمسی

    • کالیبراسیون تنها با یک استاندارد، راه‌حلی بسیار مناسب برای اندازه‌گیری محلول‌هایی با کدورت اندک می‌باشد. انتقال آسان داده‌ها بدون نیاز به نرم افزار اضافی صورت می‌گیرد.
    • با پیروی از دستورالعمل کالیبراسیون آسانی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود بدون آنکه به دفترچه راهنماهای پیچیده نیازی باشد، می‌توان در وقت صرفه جویی نموده و نتایج بهتری به دست آورد.

     

    فروشگاه مرکز شیمی ایران عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی و صنایع مربوطه مفتخر است که می‌تواند دستگاه کدورت سنج پرتابل مدل 2100Q برند HACH را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب از تامین کنندگان معتبر به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.


    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا