0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    "
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    نمک دریایی ید دار کیمیا - سلفون 1000 گرمی

    Kimia Sea Salt

    شناسه محصول:
    شناسه محصول:
    دسته بندی: نمک دریا
    برند: کیمیا
    بسته بندی:
    سلفونی 1000 گرمی
    فروشنده: سی سی ایران
    دسترسی: در انبار
    آماده ارسال از 1 روز کاری روز آینده
    30,000
    32,000 (2,000) تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    نمک دریایی اغلب از تبخیر آب اقیانوس و یا دریاچه‎ های آب شور به دست می ‎آید و از آنجا که کمتر از نمک ید دار فرآوری شده است، ید کمتری دارد و مقادیر کمی از مواد معدنی مانند پتاسیم را در خود شامل می‎ شود. نمک دریایی دانه‎ های بزرگ تری نسبت به سایر نمک‎ ه...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی

    معرفی نمک دریایی ید دار کیمیا - سلفون 1000 گرمی

     نمک دریا یکی از بهترین نمک‌هاست. نمک دریایی در بیشتر موارد از تبخیر آب اقیانوس و یا دریاچه‎‌های آب شور به‌دست می ‌آید و از آنجا که کمتر از نمک ید دار فرآوری شده است، ید کمتری دارد و مقادیر کمی از مواد معدنی مانند پتاسیم را در خود شامل می‎‌شود. نمک دریایی دانه‎‌هایی با اندازه بزرگ‌تر نسبت به سایر نمک‎‌ها دارد که این ویژگی می‎‌تواند به معنی طعم بیشتر و سدیم کمتر باشد. اگر می‌خواهید برای پاشیدن روی غذا از نمک استفاده کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم از نمک یددار کیمیا استفاده کنید. زیرا علاوه بر طعم طبیعی آن، در یک قاشق چای‎ خوری نمک دریایی حدود 2000 میلی ‎گرم سدیم وجود دارد که از آن به عنوان یک چاشنی خوش طعم برای سوپ و سالاد می ‌توان استفاده کرد.

    توجه به این نکته ضروری است که اگرچه جزء اصلی نمک دریا کلرید سدیم است، اما ترکیبات دیگر آن کلسیم، پتاسیم و نمک‌های منیزیم کلرید و سولفات می‌باشد که مقدار قابل ملاحظه‌ای از بسیاری از عناصر کمیاب در آب دریا هستند. نمک دریایی به عنوان ضد دیورتیک عمل می‌کند و به تسکین گلو و تمیز کردن سینوس‌‌ها کمک می‌‌کند، تعادل الکترولیت را تامین می ‌کند و به سم زدایی بدن نیز کمک می ‌کند. همچنین نمک دریایی برای خنک کردن بدن و تنظیم سطح آب و رطوبت بکار می ‌رود. همینطور گفته می ‌شود که سلامت کلیه را افزایش داده، و قادر است سموم را دفع کرده و هضم درست را در بدن ترویج دهد.

    خواص درمانی و مزایای نمک دریایی

    • دارای قابلیت‌‌هایی مانند گندزدایی، ضدقارچ بودن، ضدمیکروب بودن است.
    • در کنار این موارد نمک دریا یک آنتی‌هیستامین قوی بوده و در درمان بسیاری از آلرژی‌ها موثر است.
    • از تاثیر بالای آن بر بدن می‌توان به تامین تعادل قند خون، نرم‌کردن و صاف‌کردن حنجره و جلوگیری از چسبناک شدن مخاط در تنگی نفس اشاره کرد.
    • مصرف روزانه نمک دریا می‌تواند باعث باز شدن گرفتگی‌ها و رفع شدن سوهاضمه و از بین رفتن فساد غذا در معده و زیبا شدن پوست و چهره است.
    • تنظیم خواب، تاثیر بر خشکی دهان و سرفه، زکام و بیماری‌های سینوزیت، تامین انرژی بدن و بهبود عملکرد سیستم عصبی را باید در فهرست قابلیت‌های نمک دریا قرار داد.
    • نمک دریا از بین برنده بلغم و نابود کنند سودا است. همچنین این محصول که مملو از مواد معدنی است، قابلیت برطرف کردن زرداب را دارد و خشک کننده رطوبت‌های لزج است.
    • نمک دریا دارای مزاج گرم و خشک است. این محصول می‌تواند باعث هضم بهتر غذا، ایجاد آرامش در رفع سنگینی معده، باز کردن گرفتگی‌های کبد و طحال و از بین بردن عفونت و همچنین ورم معده شود.

     

    فروشگاه مرکز شیمی ایران عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی و صنایع مربوطه مفتخر است که می‌تواند  نمک دریایی ید دار کیمیا - سلفون 1000 گرمی را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب از تامین کنندگان معتبر به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.


    محصولات مشابه خریداری شده

    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا