0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    "
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    نشت یاب گاز دیجیتال تستو مدل Testo 550

    testo 550 - Digital Manifold Kit with Bluetooth

    شناسه محصول:
    شناسه محصول:
    دسته بندی: اندازه گیری فشار
    فروشنده: سی سی ایران
    دسترسی: در انبار
    آماده ارسال از ا تا 2 روز کاری روز آینده
    28,200,000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    دستگاه نشت یاب گاز دیجیتال مدل TESTO 550 نشت یابی سریع و قابل اطمینان در سیستم های تبرید و پمپ های گرمایی میباشد. تستو مدل TESTO 550 ساخت کمپانی بزرگ آلمانی یک دستگاه منیفولد دیجیتال و کیت برودتی است که دارای بدنه آهنی مقاوم اطراف صفحه نمایشگر دارد ک...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی

    معرفی نشت یاب گاز دیجیتال تستو مدل Testo 550

    پیدا کردن نشتی گاز همیشه امری بسیار مهم بوده، از این رو دستگاه‌هایی بدین منظور طراحی گردیده است. دستگاه نشت یاب گاز دیجیتال تستو مدل TESTO 550 مخصوص این کار است و بسیار سریع و قابل اطمینان در سیستم‌های تبرید و پمپ‌های گرمایی می‌باشد. این دستگاه یک دستگاه منیفولد دیجیتال و کیت برودتی است که دارای بدنه آهنی مقاوم اطراف صفحه نمایشگر دارد که دستگاه را در برابر ضربه محافظت می‌کند. دستگاه نشت یاب تستو به صورت دوقلو مجهز به دوشیر برای اندازه‌گیری فشار مخازن است. این دستگاه یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در زمینه‌ی پیدا کردن نشتی گاز است که با ذخیره داشتن 60 نوع پروفایل مختلف، مختص انواع گازهای خنک کننده و قابلیت‌های تست نشتی، نشتی یاب منیفولد گازهای مبرد، است. شما می‌توانید مقدار اندازه‌گیری شده را با استفاده از بلوتوث روی تبلت و گوشی‌های هوشمند خود مشاهده کنید. در این دستگاه 3 اتصال برای 3 شلنگ آنقرار گرفته تا بتوانید به سرعت و سادگی از آن‌ها استفاده کنید. این دستگاه دارای 2 سنسور فشار است که با آن‌ها می‌توان فشار زیاد و کم را با دقت بالا از 1- تا 60 بار اندازه‌گیری کرد. سنسورها به صورت خودکار تاثیرات دمایی را حذف کرده و با تشخیص اتمی، دمای جوشش و میعان را تشخیص می‌دهند. علاوه بر آن دو ورودی برای پروب‌های دمایی NTC  هم در آن در نظر گرفته شده تا محاسبات حالت‌های سوپرهیت و سابکولد به صورت آنی و خودکار انجام گیرد و علاوه بر آسان کردن کار، خطاهای محاسباتی را نیز کم کند. به همراه دستگاه دو پروب دماسنج گیره‌ای هم وجود دارد که با اتصال به سطح مسیر، دما را از 50- تا 150 درجه سانتی‌گراد می‌توان اندازه گرفت و همچنین به کمک پمپ حرارتی موجود در دستگاه، نیازی به جابه جای شیلنگ‌های متصل نیز نخواهد بود.

    برای دانلود دیتاشیت فنی این محصول اینجا کلیک کنید.

    قابلیت‌های دستگاه Testo 550 

    • صفحه نمایش LCD  بزرگ و پرنور دارد.
    • این محصول دارای گواهی IP42، گواهی CE و  EU اروپا است.
    • دارای قابلیت نمودار گیری، مستند سازی با فرمت‌هایی نظیر PDF، ارسال به ایمیل و چاپگر می‌باشد.

     

    فروشگاه مرکز شیمی ایران عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی، کشاورزی، آرایشی و بهداشتی و صنایع مربوطه مفتخر است که می‌تواند نشت یاب گاز دیجیتال تستو مدل Testo 550 را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب از تامین کنندگان معتبر به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.


    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا