0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته

    قوانین و مقررات سایت سی سی ایران

    قوانین و مقررات استفاده از خدمات سایت فروشگاهی 'سی سی ایران' به شرح زیر می باشد. توصیه می شود قبل از سفارش کالا یا خدمات این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

     

    قوانین عمومی سایت

    سایت سی سی ایران  در چارچوب قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و کلیه کاربران نیز ملزم به پایبندی به این قوانین هستند.
    ثبت نام و سفارش کالا و خدمات در سایت سی سی ایران به معنای آگاهی از قوانین و مقررات سی سی ایران و پذیرش آن از سوی کاربر می باشد.


    مقررات مربوط به سفارش کالا :
    کاربر موظف است در هنگام ثبت سفارش آدرس، کد پستی و اطلاعات تماس خود را به درستی وارد کند. این اطلاعات در پردازش و ارسال سفارش تاثیرگذار خواهد بود و لذا عواقب ناشی از بی دقتی در این مورد تماما متوجه شخص کاربر می باشد.
    کاربر می تواند در صورت نیاز و در هر زمان قبل از پرداخت مبلغ سفارش خود را لغو کند
    سفارش های پرداخت شده تنها در صورتی قابل لغو هستند که سفارش پردازش و ارسال نشده باشد. در این موارد بعد از اعلام کاربر سفارش توسط مدیریت  سی سی ایران  لغو شده و مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش دهنده اضافه خواهد شد.
    بعد از پردازش و ارسال سفارش به هیچ وجه امکان لغو آن وجود ندارد.
    کاربر می تواند در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده ظرف مدت 7 روز کاری از زمان دریافت سفارش نسبت به اعلام نارضایتی و بازگشت محصول اقدام کند. در این حالت بعد از دریافت کالای برگشتی هزینه آن به اعتبار حساب کاربری کاربر سفارش دهنده اضافه خواهد شد.در خصوص مواد شیمیائی ارسال نامه تائیدیه آزمایشگاه دانشگاه و یا شرکت خریدار الزامی می باشد.
    کاربر در صورت تمایل به عودت کالا باید در نحوه بازگرداندن کالا دقت کند تا کالا سالم به دفتر مرکز سی سی  ایران برسد. برای این منظور توصیه می شود از خدمات شرکت پست یا باربری های مطمئن استفاده کنید.
    هزینه ارسال پستی یا هزینه باربری در زمان عودت کالا به عهده کاربر می باشد.

    مقررات مالی :
    مبلغ موجودی اعتبار حساب کاربری غیر قابل برداشت است و کاربر تنها برای خرید کالا و خدمات از سی سی ایران می تواند از آن استفاده کند.
    مبالغ ثبت شده در اعتبار حساب کاربری که مربوط به انصراف از سفارش و یا عودت کالا باشند از این قاعده مستثنی هستند و کاربر می تواند در هر زمان درخواست کند تا مبلغ از حساب کاربری وی کسر و به حساب بانکی وی واریز شود.
    کلیه واریز ها در این روش با استفاده از حواله پایا و در اولین روز کاری بعد از ثبت درخواست انجام خواهد شد


    ثبت پردازش و ارسال سفارش :
    سفارشاتی (بجز مواد شیمیائی)  که تا ساعت 14 هر روز ثبت شوند حداکثر بعد از 1 روز کاری  آماده ارسال می گردند و و در صورت بروز مشکل در ارسال با مشتری هماهنگی لازم صورت می گیرد.

    مدت زمان تحویل به مشتری در تهران همان روز و در صورت ارسال از طریق باربری و یا پست حداکثر 2 روزکاری می باشد و برای شهرستان ها تابع قوانین و مقررات شرکت پست می باشد.ضمنا سفارشات روز چهارشنبه و پنج شنبه در صورت موجود انبار نبودن , در اولین روز کاری هفته بعد آماده ارسال می گردد.
    هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد که با توجه به آدرس تحویل مشتری در سایت اعلام می گردد.

    سفارشات مربوط به مواد شیمیائی با توجه به حساسیت و دقت مورد نیاز در تامین سفارش، در صورتی که تا ساعت 14 هرروز بجز روزهای پنج شنبه ثبت گردند، حداکثر طی 2 روزکاری ارسال می گردند و در صورت تاخیر در ارسال، زمان ارسال به مشتری اعلام می گردد.
    در صورت نیاز جهت هماهنگی برای ارسال سفارشات با حجم بالاتر مشتریان محترم می توانند با شماره های موجود در بخش ارتباط با ما سایت مرکز سی سی ایران تماس حاصل نمایند.

     

     

    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا