0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ  "2021"  از "بهمن"

    نیروگاه چیست؟
    0

    نیروگاه چیست؟

    در فرایند تولید برق در تمامی انواع نیروگاه‌ها، آب جزء جدایی ناپذیر و پر مصرف در فرایند است. به همین جهت کنترل ویژگی‌های آب در تمامی بخش‌های این فرایند از اهمیت بالایی برخوردار است. پایش بسیاری از پارامترها در فرایند نیروگاهی و در مناطق مختلف حیاتی و الزامی است. هدایت الکتریکی، pH، اکسیژن محلول، TOC و سختی از جمله این پارامترها به شمار می رود. با توجه به تفاوت در فرایند تولید برق در نیروگاه‌های مختلف، پارامترهای پر اهمیت در پایش آب متفاوت خواهند بود.

    اهمیت کیفیت آب در صنعت آبزی پروری
    0

    اهمیت کیفیت آب در صنعت آبزی پروری

    در مزارع پرورش ماهی کیفیت آب تاثیر مستقیم بر میزان تولید دارد و موفقیت تجاری یک مجموعه آبزی‌پروری وابسته به تأمین محیط مناسب برای رشد سریع ماهی با حداقل هزینه و سرمایه می باشد. این فاکتور به طور کلی بر تمام جنبه های رشد و سلامت آبزیان تأثير مي گذارد. از آنجایی که عدم کنترل کیفیت آب با تاثیر بر نرخ تولید، کیفیت و همچنین تهدید حیات آبزی، هزینه‌های قابل توجهی را به مجموعه آبزی پروری تحمیل می نماید لذا کنترل پارامترهای آب فاکتوری اساسی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای تولید آبزیان مورد توجه قرار گیرد. پارامترهای بسیار زیادی هستند که برکیفیت آب تاثیر گذار هستند و تعدادی از آنها نقش بسیار حیاتی و تعیین کننده دارند و این امر دلیلی بر ضررورت پایش پیوسته این پارامتر می باشد.

    نسل جدید تجهیزات کدورت سنج
    0

    نسل جدید تجهیزات کدورت سنج

    کدورت (Turbidity) یک مفهوم فیزیکی در صنایع مختلف می باشد که به منظور بیان میزان شفافیت یک نمونه به کار می رود بطوریکه هرچه کدورت نمونه آب بیشتر باشد، شفافیت آن کمتر است. اساس اندازه گیری کدورت نفلومتری می باشد بدین صورت که یک پرتو متمرکز با طول موج خاص به نمونه تابیده می شود و میزان شدت نور پراکنده شده در زاویه 90 درجه نسبت به منبع تابش اندازه گیری می شود.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا