0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    خبرخوان

    نوشته های وبلاگ  "2023"  از "بهمن"

    کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری چیست؟
    0

    کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری چیست؟

    اگر به زندگی روزمره خود نگاهی بیندازید، رد پای علم شیمی را در ابعاد مختلف آن مشاهده خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری بپردازیم. اسید فرمیک را اغلب در نیش حشراتی مانند زنبور و مورچه پیدا خواهید کرد. نام آن نیز از کلمه لاتین formica به معنای مورچه گرفته شده که به تقطیر بدن مورچه و جداسازی این اسید اشاره می کند. مورد بعدی که اسید اگزالیک نام دارد که در سبزیجات مختلف یافت شده و به وسیله اکسیداسیون کربوهیدرات‌ها در دو شکل مختلف تولید خواهد شد. برای اطلاعات بیش‌تر درمورد کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری، ادامه مقاله را بخوانید.

    کاربرد محلول اسید سیتریک در صنایع گوناگون
    0

    کاربرد محلول اسید سیتریک در صنایع گوناگون

    اسید سیتریک که یک اسید طبیعی است، عمدتا در میوه‌ها و سبزی‌های مختلف پیدا می شود. از میان انواع میوه‌ها و خصوصا مرکبات، مقدار این اسید در لیمو نسبت به سایرین بیشتر است. هدف ما در این مقاله این است که ابتدا شما را با این ماده آشنا کنیم و سپس کاربرد محلول اسید سیتریک را در صنایع مختلف در مواردی جدا گانه ارزیابی کنیم. علاوه بر این‌ها، اسید سیتریک در شستشوی دستگاه دیالیز نقشی اساسی بر عهده دارد که به بررسی آن نیز در این مقاله خواهیم پرداخت. امیدواریم پس از خواندن این مقاله با اسید سیتریک و کاربردهای آن به طور کامل آشنا شده باشید.

    معرفی کودهای مورد استفاده در ریشه‌زایی گیاهان
    0

    معرفی کودهای مورد استفاده در ریشه‌زایی گیاهان

    گیاهان برای رشد به خورشید و آب نیاز دارند و علاوه بر این به مجموعه‌ای از مواد معدنی ضروری نیز نیاز دارند. مواد مغذی معدنی در خاک یافت می‌شوند و می‌توان آن‌ها را از طریق کودهای متعدد به خاک اضافه کرد. ریشه هر گیاهی وظیفه انتقال آب و مواد معدنی از خاک به گیاه را دارد. همچنین در طول فتوسنتز مواد مغذی تولیدشده را ذخیره می‌کند. بدیهی است که برای داشتن یک گیاه خوب به ریشه قوی نیاز دارید. برای کمک به بهبود عملکرد ریشه گیاه، باید از کود مناسب استفاده کنید. ما در این مقاله کودهای مورد استفاده در ریشه‌زایی گیاهان را معرفی می‌کنیم.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا