0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
خبرخوان

نوشته های وبلاگ  "2022"  از "شهریور"

0

کود NPK چیست و چه مزایایی برای گیاهان دارد؟

اگر به فروشگاه‌های محصولات کشاورزی بروید، احتمالا با کودهای بسیار مختلفی رو به رو خواهید شد. یکی از کودهایی که استفاده زیادی از آن می شود، کود NPK است. اگر کمی به بسته بندی این کود ها دقت کنید متوجه خواهید شد که روی آن‌ها سه عدد دو رقمی است و در کنار آن NPK نوشته شده است. به این مدل کود NPK می گویند. برای اینکه بدانید کود NPK چیست در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله به طور کامل درمورد کود NPK توضیح داده‌ایم.

0

انواع کود NPK و بهترین آن برای محصولات شما

اگر خاک مناسبی برای پرورش گیاه ندارید و همیشه گیاه شما با کمبود مواد معدنی مواجه می‌شود، می‌توانید از کودها استفاده کنید. کودهای NPK یکی از انواع کودهای رایجی هستند که امروزه استفاده می‌شوند. کودهای NPK مدل‌های مختلفی دارند و انتخاب مدل مناسب از میان انواع کود NPK اهمیت زیادی دارد. ما در این مقاله برای اینکه بتوانید کود مناسب و مورد نیاز خود را پیدا کنید، در مورد مدل‌های مختلف این کود توضیح داده‌ایم.

0

ویال تست COD (سی او دی) چیست و چه کاربردی دارد؟

علم شیمی علمی است که با آزمایش و تست مواد مختلف سر و کار دارد. یکی از تست‌هایی که در علم شیمی صورت می‌گیرد، ویال تست COD (سی او دی) است. تست سی او دی یا همان اکسیژن مورد نیاز شیمیایی آزمونی است که برای اندازه‌گیری مواد آلی موجود در آب به کار گرفته می‌شود. برای اینکه بهتر با این تست و وسیله مخصوص آن آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

0

اسپکتروفتومتری چیست و چه قسمت‌هایی دارد؟

رنگ ها در همه جا هستند. ترکیب شیمیایی نور از طریق یک طیف الکترومغناطیسی در طول موج جذب، منتقل یا منعکس می‌شود. به همین دلیل است که هنگامی که نور از هر محلولی عبور می‌کند، بخشی از آن جذب محلول می‌شود. یکی از ابزاری که برای تجزیه و تحلیل نور به کار برده می‌شود اسپکتروفتومتری است. این دستگاه امکان تجزیه و تحلیل دقیق مواد را فراهم می‌کند. برای این که بهتر بدانید اسپکتروفتومتری چیست در این مقاله به شما اطلاعاتی داده‌ایم.

0

کدورت سنج چیست؟

ممکن است شما هم تا به حال نام کدورت‌سنج را شنیده باشید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدورت‌سنج چیست؟ در معرفی این ابزار باید گفت که کدورت‌سنج  ابزاری دقیق و کاربردی است که از انعکاس نور استفاده می‌کند و با کمک ذرات معلق می‌تواند میزان کدورت را اندازه بگیرد. زمانی که آب حالت ابری و کدر به خود می‌گیرد به این معناست که ذرات معلق در آب وجود دارند که به آن‌ها کدورت گفته می‌شود. حال برای از بین بردن این کدورت به یک دستگاه دقیق نیاز است. بدین منظور از دستگاه کدورت‌سنج برای رفع این کدورت‌ها استفاده می‌کنند. برای پیدا کردن پاسخ دقیق تر سوال کدورت‌سنج چیست ؟ ما موضوع این مقاله را به معرفی این دستگاه اختصاص داده‌ایم.

0

راهنمای خرید انواع دماسنج

قطعاً داشتن یک دماسنج مناسب در خانه می تواند بسیار مفید باشد. توانایی تشخیص دقیق میزان تب فرد می‌تواند در هنگام پیشگیری و جلوگیری از عارضه‌های پزشکی بسیار موثر باشد. انواع مختلفی از دما سنج‌ها برای شرایط و افراد مختلف وجود دارد که شما با توجه به نیاز هایتان می‌توانید دما سنج مخصوص خود را انتخاب کنید. همچنین ترجیحات شخصی شما نیز می‌تواند در هنگام خرید به شما کمک کند. مانند هر دستگاه دیگری در خانه، مهم است که بدانید یک دماسنج چگونه کار می‌کند و انواع دماسنج کدامند. همۀ دما سنج‌ها به یک شکل کار نمی‌کنند و برای خواندن دمای دماسنج روش یکسانی ندارند. در این مقاله انواع دما سنج‌ها را معرفی می کنیم و به نحوۀ کار با آن‌ها می‌پردازیم.

0

دیتالاگر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اندازه‌گیری و ثبت تغییرات مختلف یکی از مهم‌ترین کار هایی است که در صنایع مختلف مانند صنعت پتروشیمی اهمیت زیادی دارد. برای ثبت و اندازه‌گیری این تغییرات راه‌های بسیار مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها استفاده از دیتالاگر است. دیتالاگرها در واقع وسایلی هستند که امکان اندازه‌گیری تغییرات و ثبت آن‌ها به صورت داده‌های قابل شناسایی برای رایانه‌ها را دارند. برای اینکه بهتر بدانید دیتالاگر چیست، در این مقاله با ما همراه باشید. ما به طور کامل در مورد دیتالاگر و نکات در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.

0

کود مناسب گیاهان آپارتمانی و نحوه استفاده از آن

گیاهان تقریبا تمام مواد غذایی مورد نیاز خود را از آب، خاک و نور خورشید دریافت می‌کنند. از آن جایی که گیاهان آپارتمانی دیگر در محیط‌های طبیعی خود رشد نمی‌کنند، امکان دارد که به اندازۀ کافی غذاهای مغذی مورد نیاز خود را دریافت نکنند. در این زمان بهترین کار این است که از یک کود مناسب گیاهان آپارتمانی برای تغذیۀ گیاه استفاده کرد. برای اینکه بهتر بدانید چه نوع کودی برای گیاه آپارتمانی شما خوب است، این مقاله را بخوانید.

0

معرفی انواع کود گیاهان آپارتمانی

گیاه به انواع مواد مغذی برای رشد و نمو احتیاج دارد. این مواد را از طریق ریشه‌هایی که در خاک قرار دارند، دریافت می کند و به قسمت‌های مختلف می رساند. گاهی اوقات ممکن است خاک استفاده شده فاقد مواد مورد نیاز گیاه باشد. در این شرایط لازم است از انواع کودهای مختلف استفاده کنید تا این مواد را به طور کامل به قسمت های مختلف گیاه برسانید. انتخاب کود مناسب، بسیار اهمیت دارد. در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی انواع کود گیاهان آپارتمانی بپردازیم تا بهترین مواد مغذی را به گیاه خود برسانید و بهره وری آن را افزایش دهید.

0

با فواید نمک اپسوم برای پوست بیشتر آشنا شوید

نمک اپسوم یکی از نمک‌های مفیدی است که از آن می‌توان برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده کرد. بسیاری از مردم از این نمک برای کاهش دردهای عضلانی و کاهش استرس استفاده می کنند. همچنین نمک اپسوم برای پوست فواید زیادی دارد. ما در این مقاله قصد داریم به فواید نمک اپسوم برای پوست و دیگر نقاط بدن اشاره کنیم.

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
مواد شیمیایی
محصولات بهداشتی
باغبانی و کشاورزی
ابزار و مصالح ساختمانی
تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
چاشنی و افزودنی ها
بازگشت به بالا