0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته
    خبرخوان

    بلاگ

    دی متیل فرمامید چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    0

    دی متیل فرمامید چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    امروزه مواد شیمیایی گوناگون نقش‌های مهمی در زندگی ما انسان‌ها دارند. یکی از این مواد شیمیایی دی‌متیل فرمامید است که به اختصار به DMF نیز نامیده می‌شود. دی‌متیل فرمامید یکی از ماده های پرکاربرد شیمایی است که در حال حاضر در صنایع مختلف استفاده می شود. این ماده با فرمول 2NC(O)H(CH3) شناخته می شود. برای آگاهی یافتن از این که دی متیل فرمامید چیست و چه کاربرد هایی دارد، در ادامه مقاله نکات مهمی ذکر شده است. ما در این مقاله به طور کامل درمورد این ماده پر کاربرد توضیحاتی داده ایم.

    کوکتل پدیکور چیست و چه کاربردهایی دارد؟
    0

    کوکتل پدیکور چیست و چه کاربردهایی دارد؟

    امروزه راه‌های بسیار زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارد. برای مثال بعضی از افراد از کرم‌های مراقبت کننده استفاده می کنند و برخی دیگر نیز از ماسک‌های مختلف برای بهبود پوستشان. به غیر از این روش‌ها یکی از راه‌هایی که می تواند به بهبود وضعیت پوست شما کمک کند، استفاده از کوکتل پدیکور است. اگر نمی دانید کوکتل پدیکور چیست، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله در مورد این که کوکتل پدیکور چیست و چه کاربرد‌هایی دارد توضیح داده‌ایم.

    اهمیت استفاده از دماسنج در صنعت دام و طیور (گوشت منجمد و گرم)
    0

    اهمیت استفاده از دماسنج در صنعت دام و طیور (گوشت منجمد و گرم)

    صنعت دام و طیور یکی از صنایعی است که به دماسنج بسیار وابسته است؛ زیرا گوشت دام‌ها نسبت به دما حساس است و دمای پایین و دمای بالا می تواند روی کیفیت و ماندگاری آن اثر بگذارد. به همین دلیل در این صنعت از دماسنج‌های بسیار مختلفی استفاده می شود. برای این که بیشتر با اهمیت استفاده از دماسنج در صنعت دام و طیور (گوشت منجمد و گرم) آشنا شوید؛ در این مقاله به تمامی نکات موجود در این زمینه اشاره کرده ایم.

    0

    دلیل استفاده از تستر روغن در رستوران‌ها چیست؟

    تا به حال جمله "شما آن چیزی هستید که می خورید" را شنیده اید؟ این جمله ساده به اهمیت غذای سالم در سلامتی، شرایط جسمانی و حتی روحی شما عزیزان اشاره می کند. یکی از پر اهمیت ترین مسائل در تولید غذای سالم، روغن استفاده شده در طبخ غذا است. از آن جایی که سالانه مصرف غذا های سرخ کردنی در میان مردم دنیا افزایش پیدا می کند، اطمینان حاصل کردن از کیفیت بالای غذا حائز اهمیت فراوان است.

    0

    پتاسیم سوربات چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

    مواد شیمیایی امروزه بخش بسیار مهمی از صنایع را تشکیل می‌دهند و هیچ صنعتی نمی تواند بدون آن‌ها به کار خود ادامه دهد. یکی از مواد شیمیایی‌ای که بسیاری از صنایع به خصوص صنایع مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی به آن وابسته هستند، پتاسیم سوربات است. برای اینکه بیشتر با این ماده آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله به طور کامل درمورد اینکه پتاسیم سوربات چیست و چه کاربردهایی دارد توضیح داده‌ایم.

    بوتیل هیدروکسی تولوئن چیست و چه کاربردهایی دارد
    0

    بوتیل هیدروکسی تولوئن چیست و چه کاربردهایی دارد

    امروزه مواد شیمیایی بخش مهمی از زندگی انسان ها به شمار می روند و از آن ها استفاده‌های بسیار زیادی می شود. یکی از موادی که امروزه کاربرد‌های بسیار زیادی به خصوص در صنایع غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی دارد، بوتیل هیدروکسی تولوئن است. برای این که بدانید بوتیل هیدروکسی تولوئن چیست و چه کاربرد‌هایی دارد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد این ماده شیمیایی و خواص آن توضیحاتی داده ایم.

    کاربرد دی‌ کلرومتان در صنعت رنگ و رزین و چسب سازی چیست؟
    0

    کاربرد دی‌ کلرومتان در صنعت رنگ و رزین و چسب سازی چیست؟

    صنعت رنگ و چسب سازی دو مورد از صنایعی هستند که بیشترین استفاده را از مواد شیمیایی می کنند. یکی از مواد بسیار پرکاربرد شیمیایی که در هر دو صنعت استفاده می شود، دی کلرومتان است. این ماده شیمیایی بی رنگ است و خواص بسیار زیادی دارد. برای اینکه بهتر با کاربرد دی کلرومتان در صنعت رنگ و رزین و چسب سازی آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله به طور کامل درمورد اینکه دی کلرومتان چیست و چه ویژگی هایی دارد توضیح داده ایم.

    کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری چیست؟
    0

    کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری چیست؟

    اگر به زندگی روزمره خود نگاهی بیندازید، رد پای علم شیمی را در ابعاد مختلف آن مشاهده خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری بپردازیم. اسید فرمیک را اغلب در نیش حشراتی مانند زنبور و مورچه پیدا خواهید کرد. نام آن نیز از کلمه لاتین formica به معنای مورچه گرفته شده که به تقطیر بدن مورچه و جداسازی این اسید اشاره می کند. مورد بعدی که اسید اگزالیک نام دارد که در سبزیجات مختلف یافت شده و به وسیله اکسیداسیون کربوهیدرات‌ها در دو شکل مختلف تولید خواهد شد. برای اطلاعات بیش‌تر درمورد کاربرد و اهمیت اسید فرمیک و اسید اگزالیک در صنعت زنبورداری، ادامه مقاله را بخوانید.

    کاربرد محلول اسید سیتریک در صنایع گوناگون
    0

    کاربرد محلول اسید سیتریک در صنایع گوناگون

    اسید سیتریک که یک اسید طبیعی است، عمدتا در میوه‌ها و سبزی‌های مختلف پیدا می شود. از میان انواع میوه‌ها و خصوصا مرکبات، مقدار این اسید در لیمو نسبت به سایرین بیشتر است. هدف ما در این مقاله این است که ابتدا شما را با این ماده آشنا کنیم و سپس کاربرد محلول اسید سیتریک را در صنایع مختلف در مواردی جدا گانه ارزیابی کنیم. علاوه بر این‌ها، اسید سیتریک در شستشوی دستگاه دیالیز نقشی اساسی بر عهده دارد که به بررسی آن نیز در این مقاله خواهیم پرداخت. امیدواریم پس از خواندن این مقاله با اسید سیتریک و کاربردهای آن به طور کامل آشنا شده باشید.

    معرفی کودهای مورد استفاده در ریشه‌زایی گیاهان
    0

    معرفی کودهای مورد استفاده در ریشه‌زایی گیاهان

    گیاهان برای رشد به خورشید و آب نیاز دارند و علاوه بر این به مجموعه‌ای از مواد معدنی ضروری نیز نیاز دارند. مواد مغذی معدنی در خاک یافت می‌شوند و می‌توان آن‌ها را از طریق کودهای متعدد به خاک اضافه کرد. ریشه هر گیاهی وظیفه انتقال آب و مواد معدنی از خاک به گیاه را دارد. همچنین در طول فتوسنتز مواد مغذی تولیدشده را ذخیره می‌کند. بدیهی است که برای داشتن یک گیاه خوب به ریشه قوی نیاز دارید. برای کمک به بهبود عملکرد ریشه گیاه، باید از کود مناسب استفاده کنید. ما در این مقاله کودهای مورد استفاده در ریشه‌زایی گیاهان را معرفی می‌کنیم.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    مواد شیمیایی
    محصولات بهداشتی
    باغبانی و کشاورزی
    ابزار و مصالح ساختمانی
    تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه
    چاشنی و افزودنی ها
    بازگشت به بالا